Tårta och film!

Igår var det två par ögon som

hundarna
följde mej i allt jag gjorde ,
Skulle matte tappa ner något på golvet??
Dom har bra luktsinne !!
Klart att jag tappade ner något av ”misstag”
Vad jag gjorde ?
Tårta 1
Jo en jordgubbstårta som jag
tårtan
Satte in i denna . Sen åkte jag till
Häggenäs och Bjöd avd som Kjell bor på.
Efter kaffet  så blev det
kal -otto
Film De har storbildsskärm
Det blev Stefan och Christers Solsting och snedsprång!

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

50 thoughts on “Tårta och film!

  1. Gissar att tårtan, och filmen, uppskattades.
    Vår hund är tyvärr intet så uppfostrad att hon väntar att något ska ramla ner från golvet. Det räcker med att det ätbara står på diskbänken och att de tvåbenta är utom synhåll…

  2. Vad gott med sån sommartårta. Jag kan tänka mig att den blev uppskattad. Tappar jag jordgubbar på golvet så struntar Bamse i det. Men grädde älskar han.
    Inget regn här idag, än så länge….
    Kramar♥

    • Tårtan blev mycket uppskattad! Om jag ”tappar” på golvet så tar dom inte det förrän jag säger varsågod! Regnar här lite då och då! Kram!

  3. Vad omtänksamt av dej att bjuda på tårta, jag förstår att det var uppskattat….både av de på Häggenäs och de fyrbenta hemma 😉

Kommentera

