Inte bra med Gin och för tung ryggsäck!

På Konsums parkering igår var där en kille som låg på
ryggen och kunde inte komma upp.
han sa: Jag fattar inte jag har bara druckit lite Gin!!
Det måste ha gått direkt ner i benen……
Jag gick bort till honom och sa vänd dej om på magen så kommer du upp.
han gjorde som jag sa men trillade omkull igen.
Hans kompis som hade handlat på Konsum kom och de

Jerry 1
och gick över gatan!De skulle till tåget.
Jerry 2
d
et ser ganska besvärligt ut 🙂
Jerry 3
n
u blev det ännu värre .
Jag förstod var som var fel .Gick av bilen och sa :
Ta av honom den tunga ryggsäcken .
Och då kunde han stå någorlunda.
jag sa till dom förlåt att jag skrattade men  ni såg så komiska ut.
Då stod vi där och skrattade alla tre!
Båda kunde föra ett normalt samtal så jag sa:
Sätt er i bilen så kör jag er till tåget.
Jag vågade för de verkade till att vara bra killar.
Jag fick två stora kramar när jag släppte av dom!

Ha en bra dag alla!

26 thoughts on “Inte bra med Gin och för tung ryggsäck!

  1. Du gjorde en riktigt god gärning, som hjälpte dem till tåget. Det är kanske en anlening till att jag aldrig använder nån ryggsäck. Men när jag dricker gin, så blir det inte för mycket. Trots att jag tycker om en G&T.

    Kram/Gilla

  2. Jo, både Magnus och Ava har haft semester, Atigas har inte varit igång ordentligt förrän sluter på maj så han får lite sporadiskt då sandra inte kan komma…

    Ja det finns att göra hela tiden…

  3. Ja jag kan tänka mig att det såg roligt ut. Inte lätt med en tung ryggsäck när man inte har styrsel på benen.
    Du är en snäll och god människa
    Kram på dig♥

    • Killarna skrattade också.Även om han hade blivit av med ryggsäcken så lovade killen mej att inte dricka mer den kvällen. God natt!! Kram o Pöössssssssssssss

  4. Nu har jag sovit så gott i soffan. Dags att förpassa sig till sängen och fortsätta sova.
    Natti vännen och sov gott
    PÖSSSS💞

    • Jag vågade hjälpa dom för de verkade bra killar Han som trillade omkull gjorde ju det för att han hade bakvikt!Han var fullt talbar! Ha en bra dag! Kram!

Kommentera

