Besök!

Igår fick jag ett kärt besök.
Hela familjen

det var Sara (min fd elev) och hennes man och lilla Linnea.
Det blev fika med ostbullar.
Jag hade köpt en present till lilla Linnea Men vad ska man ge en
som har allt?
Då kom jag på iden… Linnea fick ju ett silverarmband av mej när hon föddes
present
Så innan de kom  körde jag  ner till byn och köpte en present.
Sara hjälpte till att öppna presenten.
Ja vad var där i asken ?
berlock
Jooo en berlock som hon kan sätta i silverarmbandet !
Det kommer att bli fler berlocker !!

Ha en bra dag alla!

43 thoughts on “Besök!

  1. Riktigt fint besök du fick.
    Svar: Det turkosa bandet står för Teal gynekoligisk cancer, ibland kan samma färg betyda andra sjukdomar oxå.
    Vi har sol och fint idag.Men värmegraderna är få
    Kram

  2. Oki,blir fint det med en Nyckelpiga på armen..Här är det finväder..Har hälsat på lillasyster nu i stugan dom köpt ett par mil norr om Gävle,,liten o mysig..Haé Bra.

  3. Så roligt att ni har kontakt med varandra. En sån söt liten unge det är.

    Det var väl en perfekt present, när hon redan hade att armband, som hon har fått av dig?

    Kram/Gilla

  4. Svar: Jajamen. Det måtte Ha varit en starkare vind som tagit parasollen. Vi har ett enplanshus. Så det är inte svårt att blåsa upp på taket inte. Men man blir förvånad för parasollen är riktigt stor och tung. Vi skulle ha fällt ner den.

  5. Vad roligt med ett sånt besök, och tänk berlockarmband, det är ju så fint. Och så bra att köpa nya berlocker som present, det blir uppskattat. Jag har själv ett sånt armband som jag fick som barn. Det har jag ofta på mig, och varje berlock har ett minne…
    Kramar♥♥

  6. Nu blir det bingen och det ska bli skönt att sova. En fin sommar kväll blev det så vi kunde sitta ute ganska länge och surra med goda vänner.
    Natti vännen och sov gott
    PÖSSSS 💞

Kommentera

