Skoj!!

Hittade lite skoj på nätet
Varsågoda!
Borrar-Lasse ska borra ett hål i en stor träbit och bryr sig inte om att sätta fast biten i ett städ, utan håller fast den med foten. Skyddsombudet kommer just då förbi och påpekar slarvet och får då höra från Lasse:
”Här ser du en som jobbar med händer och fötter!”
”Ja, jag ser det. Det är väl bara i skallen det står stilla!”
************************************************************
Två idioter var ute och gick, det var kväll.
Den ena tände sin ficklampa och lyste rakt upp i luften, då sa han:
”Jag slår vad om att du inte kan klättra uppför ljusstrålen!”
Då svarade den andre:
”Jodå, det kan jag visst, men då släcker du bara.”
************************************************************
Två män träffas i skogen:
”Är du också jägare?”
”Nej, jag samlar fjärilar.”
”Oj, det måste ta en evighet innan ni fått ihop till middagen!”
*******************************************************************

Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Skoj!!

  1. Ja hade hon inte sett min bil,,så hade hon blivit skrämd när hon vände sig och jag satt och myste på altanen..Blev en andra frukost för mig oxå..Haé Bra.

  2. Härliga historier du hittat, mindre härligt då med hostan. Den kan verkligen störa nattsömnen. Hosta upp så mycket som möjligt under dan, så kanske du kan få sova lite bättre i natt…
    Kram vännen♥

  3. Nu har jag sett klart filmen, så det är bara att tippa ner sig i den renbäddade bingen. Hoppas verkligen att du kan få sova hyggligt i natt. Jag ställer ett stort glas vatten på sängbordet om hostan blir för jobbig.
    Natti,natti
    Kram o pösssss**

    • Godmorgon! Tack för vattnet det var gulligt av dej!!! Jag är lite bättre idag,men långt ifrån så bra att jag kan hälsa på Kjell.. Ha en bra dag Morgonkram!

Kommentera

