PRO

Så var det dags för
samling
PROs första medlemsträff för hösten
Vi började med
Min Mat
mat till ett pris av 40:-
Sen
Sten sjökvist
underhöll denna killen oss med sång och roliga historier.
Mötet hölls i vanlig ordning med alla aktiviteter som kommer under hösten
kurser
Det var bara att välja på 14 olika kurser
Jag valde engelska ,vattengympa och kamera , foto.
På ett annat bord fanns alla andra aktiviteter som man kunde välja på.
Tex pubaftnar,resor musikaler m.m
Kaffe och köprkaka fick vi naturligtvis också.
Några valde att
Köpa skivor
köpa CD av Sten Stjärnquist

Ha en bra dag alla!

16 thoughts on “PRO

  1. Det såg ut att vara ett välbesökt möte. Nu är man allt lite sugen att börja på nån kurs. Hösten är en perfekt tid för det. Kram

  2. Du har det visst roligt, även om du inte har Kjell hemma längre. Det är ju fest överallt, där du är. Jag missunnar dig verkligen inte utan önskar att du har det bra.

    Sv: Hoppas att du också får det trevligt den här fredagen.

    Kram/Gilla

  3. Ja höst betyder oftast kurser och olika aktiviteter om man så önskar. Då får du att göra ser jag. PRO har mycket att erbjuda.
    Hoppas du får en bra fredag vännen
    Kram,kram♥♥

  4. Nej nu måste jag ta och hoppa i säng. Jag har redan hunnit slumra en sväng, men nu blir det god natt för mig.
    Sov gott vännen
    Pösss och KRAAM..💞

Kommentera

