Måndag..

Här är några torra skämt att börja veckan med.

Pappa, kan du hjälpa mig med matten?
– Vad ska jag hjälpa dig med?
– Jag ska hitta den gemensamma nämnaren…
– Va!!!, har ni inte hittat den än? Den letade vi också efter då jag gick i skolan?!
****************************************************************
Två kor står på en betesmark och plötsligt säger den ene “Muuuhh”
Besviket säger den andra: “Öh, det skulle ju jag precis säga”
************************************************************
En klassisk kommentar i hissen, de som ska in blir alltid lika sura!
Går den här hissen upp?
Nej vi rör oss sidledes.
************************************************************

Ha en bra början på en ny orörd vecka !

20 thoughts on “Måndag..

  1. Alltid bra att börja med lite roliga historier. Idag är det toppenfint väder efter allt regnande, och trots att jag är trött ska jag ta en liten runda med Bamse.Men en lugn dag blir det, det lovar jag…
    Kram vännen♥♥

  2. Du kan vara lugn att det blir en lugn dag. Nu ska jag sätta mig i lä för den friska vinden och njuta av solen…
    Kramiz♥

  3. Idag har det varit lugnt. Det är så otroligt jobbigt när det håller på. Men nu blir det godnatt för mig också…
    Sov gott vännen
    Pööösss o kram**

  4. I går hade jag inte tid att läsa nåt hos dig. För jag fyllde år. Det här var ju riktigt småroligt.

    Kram/Gilla

Kommentera

