Kärlek.

ladda ned
Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Kärlek.

  1. Nalle Puh, har alltid kloka tankar att följa. Tänk, när barnen var små och man läste Nalle Puh för dem. Det var lärorikt för alla.

    Kram/Gilla

  2. Phu är klok trots att han har en väldigt liten hjärna 😉

    Ridinstruktören har mikrofon ibland.

    Jag har en dosa hon kan ha i fickan och då har jag en mottagare runt halsen, den skickar in ljuden direkt i mitt öra, men det är ju så mycket andra ljud som också förstärks så jag har inte använt den på lektionerna.

    Ja visst är det konstigt att folk man inte ens vet hur dom ser ut, har åsikter om en…hihi

    • Jag har en vän som har en dotter som ät hörselskadad Och hennes hörselslinga tog in en massa oljud . Ridinstruktören hade micken runt halsen .Och jag såg att instruktören höll i snöret ibland och det var då oljuden hördes.Jag förklarade rör inte sladden ,sen blev det bättre .Jag lärde instruktören några tecken som Nadja (tjejen som red)kunde se och följa .Du kan kanske göra likadant??Kram!

  3. Javisst känner man kärlek, den värmer gott♥ Hoppas du haft en bra dag vännen, här har det varit lugnt och skönt som omväxling. Bara lille Bamse som behöver sin ompyssling, men det gör man så gärna…
    Kramar♥♥

    • Jag har haft en bra dag! och nu har jag börjat förberedelser för träffen med John Blund! Sov så gott Stor nattakram och Pöösssssssssssssss

  4. Nu när du är klar med John Blund så tar jag över honom, gruset börjar svida i ögonen.
    Natti vännen och suss gott
    Pösssss o kram**

    • Godmorgon! Jag skickade John Blund till dej när han var här! Nu har jag kört med draken att varv ,Ska fortsätta med att tvätta av golven.. ha en bra dag! Kram!

Kommentera

