TACK!!

Tack alla för era tröst och styrkekrama !
Jag var och tackade Häggenäs med
aladdin 1aladdin
choklad .Tänkte först köpa en blombukett
Men det är alltid nya fräscha blommor på Häggenäs
Och inte ger man skor till en skomakare.
Så det blev ett tackkort och choklad.
Personalen sa att Kjell hade gjort ett djupt starkt  ”avtryck” hos dom.
Han var alltid nöjd klagade inte och alltid svarade  med en stor portion humor.
Jag blev inbjuden att vara med på
kräftor
tillbehör

kräftkalas, jag fotade mest 

Hatt
Hattarna åkte på!
Naturligtvis så 
spelmännen
spelades ,sjöng och dansades det!

Ha en bra dag alla!

30 thoughts on “TACK!!

  1. Ja det var ett otroligt fint ställe som Kjell fick vara på sista tiden. Han verkade vara en varm person med glimten i ögat din Kjell. Vad roligt att dom ordnar så mycket härliga aktiviteter för dom boende där.
    Kram vännen och sköt om dig♥♥♥

  2. Jag hade inte sett att Kjell gått bort. Vad fort det gick ändå, ofta gör det ju det. Skickar dig varmaste tankar och kramar. Han fick vara på ett bra ställe i slutet, jag har delvis återfått tron på äldrevården då jag läst dina inlägg om Häggenäs.

  3. Jag kan önska att många äldre personer borde få möjligheten att komma till så fina ställen innan de blir alltför sjuka.
    När min pappa väl kom till ett äldreboende, jättefint, så var han så dålig att han inte visste var han var och kunde inte ta till sig, eller njuta, av allt det fina och de goda, hembakade, kakorna till varje eftermiddagsfika etc.

    Men så fint att din Kjell fick avsluta sina dagar på denna plats, som du skrivit så mycket fint om!

    • Gulligt av dej att fråga om det finns något du kan göra för mej.. Jag ska ha växthuset här att klippa gräs .annars hade du gärna fått klippa det ;-))

  4. vad fint av dig att ge present till personalen, det verkar vara ett jättebra ställe för de äldre som behöver sådan vård
    önskar dig allt gott
    kramar

  5. Jag tror jag gör som du, viker ner mig i sängen. Mycket bättre än att hänga framför tvn och somna….och så kan jag läsa en stund.
    Natti vännen och sov gott
    Pööössss o kram♥♥♥

    • Jag är nöjd med mej själv över att jag kämpade för att Kjell skulle bo på Häggenäs! Han och jag fick fina minnen därifrån och bra kvalitetstid Kram!

  6. Det måste kännas extra bra att han visade så bra att han trivdes där…att han blir ihågkommen som en kärleksfull och ödmjuk person ❤
    Tror du valde rätt när du valde choklad…
    Kram

Kommentera

