Ute på vift!!

Igår var jag och gjorde Lund osäkert.
Började med att köra  till Nova och

Mat
        äta  Thaimat

Thaimat

Oj .. så mycket mat de hade lagt upp.
Jag kunde bara få ner hälften.
sen blev det 
Siba
invisibl-glass-ipad-air-2-skarmskydd

Där köpte jag skydd till Ipaden
På 
ladda ned

köpte jag stolskydd till förarsätet på bilen
Sen var det ett fasligt letande efter 
synenhet

Syn-enheten .
Kjell hade lånat en Daisyspelare som skulle lämnas tillbaka!
Till sist var det dags för

Mc flurry

Ja just det .. Det är ett måste när man besöker Lund!
Vet ni det tar på krafterna och springa runt i stan.
Så idag blir det vila men, ett måste är ändå
att jag ska till Björkens vårdhem och  lyssna när
Häggenäs är där och spelar

Ha en bra dag alla!

18 thoughts on “Ute på vift!!

  1. Thaimat är gott, vi brukar äta på ett ställe där det är buffé.
    Visst tar det på krafterna att springa på stan….så skönt med en vilodag idag.

    kram

  2. Oj, ja det var mycket mat på tallriken, man borde få en ”doggy bag” och ta med det man inte orkar hem.
    Det är lika bra att försöka uträtta så mycket som möjligt när man ändå är på stan, jag brukar också samla ihop det som ska uträttas.
    Hoppas du haft en skön dag idag….
    Kram vännen♥

Kommentera

