Söndag!

Tema kärlek
kakor o kärlek

Ha en bra dag alla!

20 thoughts on “Söndag!

    • Jaså du dricker inte kaffe! Hur är det med det andra då?? Kakorna försöker jag hålla mej ifrån! De lägger sig i färdriktningen och tyvärr inte på höjden ,vilket skulle behövas! kram!

  1. Vad vore livet utan kaffe och kärlek, tomt och trist. Men lite krydda till måste man ha, godis är gott och även fikabröd. Men jag måste säga att jag kan lika gärna ta en macka till kaffet.
    Grådisigt November väder har vi idag…
    Kram♥
    ( oj, jodå, jag somnade som en avklubbad säl)..

    • Så bra att du somnade gott igår! Jag ska försöka hålla mej vaken och se slutet på Wallander! God natt vännen sov så gott! Kram 6 Pööööööössss

  2. Jag såg på Bron förut och nu är det Moreus på Svt play, sen blir det hopp i säng.
    Natti vännen o suss gott
    Pööössss**

Kommentera

