Kärt möte!

Jag hittade på nätet igår en kär gammal vän!
När vi hade ridläger för ett antal år sen så tryckte vi bilder på våra tröjor
Dom populäraste  bilderna var Thewells roliga tecknade bilder.
Jag och Marita tecknade sen trycktes det tröjor.
Här kommer några  bilder som vi hade att välja på!
Hur man fångar en ponny!
images hur man fångar en ponny
Var noga med att titta på
images tänder
hästens tänder   Och kolla
images tre ben
ben och hovar.
Ni kommer att bli drabbade av fler bilder i min blogg!

Ha en bra dag alla!

23 thoughts on “Kärt möte!

  1. Underbara bilder som gör mej glad ,
    Jag klippte ut ett par stripar för många år sen….Båda var på häst och hinder…..

    Tack,
    Det kortet på mej, tog Maria precis när jag stoppat ner fötterna till fiskarna på spa. ..

    Kram

  2. Har allt nedskrivet, eller ja inte riktigt allt men de bästa bitarna 🙂 Ibland tar jag fram dem och läser det man har skrivit för länge sedan 😉 Kram

  3. Tack igen för omtanken. I går kom min äldste son på besök och nu väntar jag ivrigt på min dotter och hennes man. De kommer strax.

  4. Fina bilder, kul med personliga tröjor. Idag har vi solen på besök, tillfälligt kanske ,men väldigt välkommet…
    Kramar♥

  5. Livet går vidare som man säger, men just nu känns det ofattbart, och eftersom han levde ensam i huset blir det mycket för LG att ta hand om . Men vi får hjälpas åt och det får ta den tid det tar…
    Kram vännen♥

  6. Nu vännen blir det sängen och läsa lite, jag tror John Blund kommer snart…
    God natt och sov så gott
    Pöööösss o kram♥♥

Kommentera

