Vänskap!

 

sann vän 1

Ha en bra dag alla!

25 thoughts on “Vänskap!

  1. Jag sätter på mig ”Spenderbyxorna” så något blir det väl handlat,,tycker ändå att svenska spel var lite snål med nollor på vinsten..Haé Bra.

  2. Det där var så fint skrivet tycker jag. Hoppas du haft en bra Luciadag. Jag har nästan glömt att det var just Lucia idag..?? Inte ens en lussekatt har jag ätit trots att det finns en påse i frysen från lussebaket. Ur led är tiden. Men fint väder har vi haft idag, med sol och frost som glittrat som diamanter….
    Kram vännen♥

  3. Kloka ord….alla behöver en sån vän.

    Ja det är slitigt, Janne är helt ointresserad av hästarna så det är sällan han hjälper mej, men Maria är en riktigt bra inhyrning och vän, hon tar lika mycket ansvar för allt som jag, och jag kollar alltid med henne innan jag planerar att vara borta.
    Att ha stallhelg innebär en del jobb förutom att släppa ut och in, men jag har nog varit otydlig, och tagit för givet att man vet vad som ska göras….

    Kram

    • Godmorgon! vännen! Jag klarade av att se hela deckaren på fyran! Idag är minus 1,1 och det ser ut att bli en kall dag!Ha en bra dag! Morgonkram!

Kommentera

