Kärlek!

Hittade något gulligt på nätet
images

Ha en bra början på en ny orörd vecka

22 thoughts on “Kärlek!

  1. Man blir glad av den bilden,
    Ja som egentligen är storstadsmänniska, blir lika förundrad varje gång jag träffar på några som håller ihop så länge…..det är skillnad på storstadsfolk och andra känns det som.

    Ha en fin dag,
    Kram

  2. Ja det kan vara lätt och bli kär, men behålla varaktig kärlek kan vara knepigare. Den bilden är så fin.
    Kram vännen och ha det gott♥

  3. sv: När dom tog bort gallblåsan för ett par år sen så gjorde dom titthål. Dom ärren syns knappt idag. Den här gången gjorde dom ett väldigt stooort titthål. Cystan satt tydligen så krångligt till så det var risk att mjälten skulle ryka den med. Det var därför dom öppnade upp så stort.

  4. Jadå, jag tar det så lugnt. Det är därför det inte händer så mycket.Nu ska jag krypa ner i min säng,inte renbäddad men jag somnar gott ändå. Hoppas du sover gott i din.
    Natti,natti…
    Pööössss o kram..**

Kommentera

