Märkligt!!

Tänk …. att man måste ha full koll på den inneboende!
Kom ner i tvättrummet ,och vad fick jag se!!!
jo..
Smutstvätt - Kopia
fullt med smutstvätt som hon inte hade ids
stoppat i tvättmaskinen!
Och vad mer ?Jo……
All ren tvätt hade hon bara lagt
mangeltvätt
på detta viset.
Så jag fick sätta igång med att
stoppa i maskinen och sen
färdigt 1

mangla och  stryka allt själv.
Men jag har lyckats med att handla utan att hon följer med.
Så nu har hon inte  kunnat stoppa en massa godis i kundvagnen.
Hon kanske tänker att får hon inget godis så arbetar hon inte!
Men jag ska försöka få fart på henne!

Ha en bra dag alla!

 

26 thoughts on “Märkligt!!

  1. Så bra att du fixade det själv! Jag köper inte heller hem något godis längre, men gubben gör det! Vietnamesisk mat är väldigt gott, inte lika fet som Thaimaten. Idag får du se vad det blev av mitt pinnekött. kramiz

    • Jag får lurpassa på slarvkärringen så att jag får tag på henne .Och ställa henne till svars för sitt dåliga arbete.Får kanske dra in på maten??Kram !

  2. Nä vet du….nu får du allt ta din inneboende i örat, kräva mutor? Ajajaj

    Här är det snöyra idag så jag vet inte hur det går att rida:/

    Ha en fin dag,
    Kram

  3. Slarvmaja du har inneboende, ja jag har ju en också, så jag ska väl inte säga så mycket. Men jag satte fart på henne, så nu är tvätten fixad och toan städad. Jag kan ligga på soffan nu och mumsa knäck, ja om jag känner för det, och det gör man ju lätt..**
    Kram vännen♥

    • Jag fick fart på henne i morse. Jag tippade henne av sängen kl.07.00 och satte svabben i näven på henne och hon fick tvätta alla golven.Jag stod över henne som en hök!!Kolor är bättre än knäck!🙂 Kram!

    • Jag ska noga koll på henne i fortsättningen! Jag fick fart på henne i morse. Jag tippade henne av sängen kl.07.00 och satte svabben i näven på henne och hon fick tvätta alla golven.Jag stod över henne som en hök!!Kolor är bättre än knäck!🙂 Kram!

  4. Man kan få den känslan av en bild på hästöron 😉
    Det var ett litet fodral för 6 kort och nån sedel, hård så korten inte går sönder och i svart skin.

    Ja ta henne i örat😉
    Kram

  5. Tips på hur jag får fram alla mina teckenkunskaper snabbast? Handalfabetet funkar även tecken som stöd men jag behöver damma av mina gamla kunskaper. Kram Jenny

      • Ja!!! Hittade en kurs på UR. Gjorde lätt testet två gånger och fick 85% första gången och 100% på andra försöket. Jag vet att jobb ska låta oss gå på teckenkurs två timmar om dagen i en vecka. Jag tror det kommer bli för lätt för mig dock men men. Jag tecknar på med det jag kan och använder handalfabetet mycket! Jag ska kolla på youtube oxå🙂 Jag får träna träna träna🙂
        Du vet att Östervångsskolan flyttat?

  6. Jag ser på en spännande film på Netflix. Den är snart slut och då ska vi kissa godnatt Bamse och jag, sen blir det bingen…..
    Natti,natti och sov gott
    Pööösssss**

Kommentera

