Temakväll.

Igår hade PRO temakväll.
Det var frågesport .
Jag fick inte vara med och gissa för jag hade gjort frågorna.
Men vi började med fika .
Man kunde välja mellan
Rostbiff
rostbiff och

Räkmacka
räkmacka! .
Vi sjöng en del och det var även några som var
och svängde de lurviga!
Och då spelade
musiker
dessa två grabbarna.
Ja så blev det kaffe med
semla
semla . Jag hann  äta locket innan jag fotade.
Det var även pilkastning ,den kunde jag inte vara med på
för då rättade jag alla svaren.
Jag frågade dom om de tyckte att frågorna var svåra De sa JA .
Bra sa jag … det ni inte visste när ni kom ,det kan ni nu!
Det var en mycket trevlig kväll.

Ha en bra dag alla!

20 thoughts on “Temakväll.

  1. Så mycket trevligt! Men taskigt att inte du fick vara med i frågesporten, du hade säkert klarat flera stycken av frågorna😉
    Jag hade valt räkmackan!🙂

  2. Känns som du hade en trevlig kväll, den där räkmackan ser mumsig ut😉
    Vad hade du för svåra frågor?

    Det var en av de hönor som vi tog bort, som ryckte fjädrar från sina kompisar.
    Ava gillar spegeln i det hörnet….de andra gå hon inte till.

    Ha en fin dag,
    Kram

  3. Jag brukar vänta att äta locket tills jag har fotat. Men ibland glömmer man sig. Så har jag inte ätit en enda semla än.

    Kram/Gilla

  4. Nu blev jag hungrig när jag såg bilderna. Rostbiffen hade jag tagit, semlan hade försvunnit i ett nafs. Vad trevligt ni hade, och frågesport är alltid nyttigt….
    Kram från ”soffpotatisen”..♥

    • Jag valde räkmackan Och semlan höll på att komma in i kakhålet innan den blev fotad.Nu ska jag trilla ner i min renbäddade säng och titta på TV tills ögonen trillar ihop.Sov så gott vännen. Kram & pööösssss

  5. Just nu är jag en soffpotatis och somnar gott i soffan. Men jag somnar gott i sängen också,
    Sov så gott i din renbäddade säng
    Pöööössss o kram**

Kommentera

