Balans!

Att ha balans är viktigt.
Det gäller i många olika saker .
För att träna den fysiska balansen så
köpte jag en balanskudde på LIDL för 80:-
Ulla var mycket

Undersökning - Kopia
intresserad när jag kom hem vad jag köpt.
Hon även testade …….
Balans - Kopia
att stå på den med två ben ,ingen konst tyckt hon.
Pssst……Det syns tydligt att hon fuskade
Det fanns bild på att
man skulle sitta på dynan och ha två ben sträckta rakt ut
sittdyna
Ulla tyckte inte alls att det var svårt att sitta på den
Men hon struntade i att sträcka ut frambenen .
Hon överlåter med glädje balanskudden till mej .

 

Ha en bra dag alla!

26 thoughts on “Balans!

    • .Det är så att ju äldre vi blir ju sämre balans får vi. så.. en balanskudde är bra att träna på för att slippa fallolyckor.. Ha en bra dag Kram!

    • När jag gick på sjukgymnastiken efter min knäoperation så hade de såna kuddar.
      De har forskat att äldre personer tappar balansen ,och bör träna balans .Så blir det mindre fallolyckor.Ulla är nyfiken på det mesta..
      Ha en bra dag Kram!

  1. Bli inte arg på den som har som fritidssysselsättning att trampa på andra, jag skrattar åt henne…..Hon har häst men vet tydligen ingenting om ridningen. …stackarn😉

    Det kan vara bra med en Janne som lagar god mat, men inte om man måste städa när man är mätt, go å gla

    Jag har en balansplatta som jag står på ibland (för sällan) sen har jag den stoooora bollen jag tränar med samt att jag brukar stå på ett ben (!)när jag jobbar…

  2. Balansen är viktig,och nog behövs träning, man får ingenting gratis. Kul att hundarna vill prova.
    35 är slutsiffran…blink, blink….en bra siffra..
    Men nu får det bli bingen, ögonen far ihop hela tiden,
    Natti ,natti och suss gott
    Pööööössss**

Kommentera

