Blogträff!

Välkomna till Johannas bloggträff

201632213210840_sbig - Kopia

Ha en bra dag alla!

30 thoughts on “Blogträff!

  1. Kul med bloggträffar!
    Nu har jag fixat det! Jag gick in på inställningar och där hade det ramlat ur att jag skulle få mejl när någon kommenterade. Skam den som ger sig! Kram

  2. Kul!
    Visst har du varit hos Johanna på en tidigare bloggträff?
    Jag läser bara sporadiskt hos henne och det kan gå lång tid mellan gångerna, så tycker inte jag ”känner” henne på sånt sätt att jag vill vara med.

    Kram

  3. Idag är det ett riktigt blött slaskar väder. Bamse blir både blöt och smutsig. Nåja, fredag är det så man får väl se fram emot fredagsmyset ikväll..**
    Trevligt med bloggträff nere hos er. Var det inte en förra året också?
    Kram vännen o ha det gott♥

  4. Tack🙂
    Hus och hund gör sej bra på foto, även var för sej😉

    Jaså blev du sjuk?! Vad tråkigt, tänker du åka dit denna gången då?

    Jo hästar har ju extremt bra minne, och Ava har ju förekommit mej i programmet många gånger, men det är när vi nött och nött och nött, jag hade inte trott det skulle sitta i så hon skulle ”ta över” så där på direkten..hihi

    Kram

Kommentera

