DANS!!

Igår var jag på
I AFTON DANS!
Det var kommunen som ordnade det.
Det var

dans 1
Detta gänget som spelade.
Och dom var mycket duktiga!
Dom jag satt med sa att det är alltid samma damer som blir uppbjudna.
Det var demokratisk dans
Så…..Jag sa till dom bjud upp själv ,men det vågade dom inte!
Så när det var jägardans så sa jag …..Kom nu !
Vi gick upp när man gick var sitt håll .
och kära nån sån oreda vi ställde till med
Men vi tyckte att det var kul.
lite busig får man vara .
Jag fick mycket endorfiner av sång och dans så jag gick hem som en morfinist!!!!

Ha en bra dag alla!

29 thoughts on “DANS!!

  1. Klart man ska busa, det är väl själva innebörden av att roa sej?

    Härligt med endorfinerna som gjorde hemgången till en dans😉

    Jag har skrivit en del om mitt hästpratande, vet inte riktigt, men tror i kategorin ”för er med öppet sinne”

    Ha en in dag,
    Kram

  2. Lite bus och skratt är aldrig fel, och vad roligt att dansa. Det ger verkligen endorfin kickar….Då sov du gott i natt kan jag tro.
    Kramar♥

    • Det var kul att ställa till lite oreda .
      Ja jag sov gott natten som gick Och jag kommer att sova gott i natt också …
      God natt vännen sov så gott Kram & Pööössssss

    • Vet inte om det är besvärligare för äldre generationen .Jag tycker att vi tar bra för oss.Kul var det att ställa till oreda🙂 Ha en bra dag! Kram!

  3. Vilken härlig dag det varit med sol som värmt så gott, hoppas du också haft fint väder.
    Dags att borsta bissingarna så man är klar för sängen snart och läsa en stund…
    Natti vännen o suss gott
    Pöööss o kram♥

  4. Det var säkert kul att få dansa. Sibbe och jag brukade dansa jättemycket förr. Men sen han fick besvär med sitt knä och får gå ”pinnen”/kryckan har det inte hänt för ofta.

    Kram/Gilla

Kommentera

