Ändrade planer !!

Nix
Ulla 300
Ulla fick inte följa med Ola på MC
Så hon fick istället följa med mej ut och
Krattades
kratta löv.Jag krattade Hon kollade!
Sen tittade vi på Dressyr på TV.Ulla älskar att se på TV
Vi såg bland annat dessa två
Patrik & Scandic
Snygga pågarna
Tyvärr så blev Patrik & Scandic bara 4
Senare på kvällen så såg vi hoppning.
Rolf-Göran Bengtsson
Här är det Rolf-Göran Bengtsson som kom till omhoppning.
Han red felfritt ,men blev bara trea.
SÅ………Med all den lövkrattning,dressyr och hoppning igår ,blir det att
ta det lugnt idag!

Ha en bra dag alla!

 

20 thoughts on “Ändrade planer !!

  1. Jag såg inte mycket på tv igår, men vad kul att Ulla gillar att se på tv. Bamse gör som matte , sussar gott framför tvn…😉
    Kram o Pöösss och ha en fin dag💞

    • Ulla älskar att se på TV när där är djur. Hon skäller och morrar på mörka personer.
      Jag lovar det är inte jag som har lärt henne det!
      Ha en bra dag Kram!

  2. Här i Sunnersta skiner solen,ser att det finns lite tunna moln som driver in,redan +6,7 grader,blåser bara lite idag..Moas rum blir nog klart idag..Haé Bra.

  3. När du skrev att ni tittade på dressyr, så trodde jag först du menade hunddressyr, men detta gick ju också bra. Ha en fortsatt trevlig påsk.

  4. Vi har haft ett toppenväder idag, man bara njuter av det. En riktigt fin påskhelg måste jag säga.
    Dags nu att lucka igen…
    Natti vännen o suss gott
    Pöösss o kram***

Kommentera

