Vad ser du!

Bilder kan vara luriga.

lura_gat(1)

Ha en bra dag alla!

34 thoughts on “Vad ser du!

  1. Om man ställer om ögonen till olika sätt att se, ja då ser man en hare och en anka…
    Jaså, höll jag på att krocka med dig igår kväll,haha…ja då var jag bra trött..**
    Kramar♥♥

  2. Jo men visst ska jag må bra i värmen,,men det var nästan som en käftsmäll,när jag kom ut från terminnalen + 25 i skuggan och i solen hett som f-n..men när chocken lagt sig så kändes det skönt..Haé Bra
    En Hare och en anka .

  3. Ja Tomas är kvar i tävlingen och jag gillar honom, men nån dansare är han inte. Det blir orättvist mot dom som kan dansa.
    Nu ska jag tippa ner i bingen,
    Natti vännen och sov gott..
    Pööösss o kram💞💞

Kommentera

