Lång dag !

Igår var det en lååång dag!
Steg upp 05.00 för att hämta min vän
och köra henne till operation
på sjukhuset i Kristianstad.
Hundarna tittade yrvaket på mej och undrade vad som stod på.
Ok tänkte dom och gick ut.
Men när det var mat gick Bella och
la sig och drog filten över huvudet.
Vi kom till sjukhuset 07.30 och min vän var nervös.
Jag satte mej och väntade och väntade ,till sist
somnade jag i fåtöljen.
14.15 var allt klart .
Då höll jag på att svimma av hunger.
Där var café på sjukhuset Så….
sallad
Vi tog var sin kycklingsallad .
Jag körde vännen hem och såg till att
allt var bra innan jag körde hem.
Ola hade varit ute med hundarna och gett dom mat!.
Bra när man kan hjälpa varandra.
Jag somnade ovaggad!

Ha en bra dag alla!

18 thoughts on “Lång dag !

  1. Mors Ja en dag av väntan kan kännas lång..Ja det stämmer det jag trodde var dis,var fin fin sand,som kom från mellanöstern,märktes ute på Jessicas altan,ett tunnt lager brungul sand överallt..Haé Bra.

  2. Uppe mitt i natten?! Förstår att Bella drog filten över huvudet😉
    Så skönt för din vän att få skjuts och någon som väntade på sej….
    Hur långt har du till Kristianstad?

    Kram

  3. Fint av dig att ställa upp för vännen, det känns alltid tryggt att ha någon vid sin sida.
    Nu ska jag göra som Bamse, lägga mig och sova. Ont i huvudet så det ska bli skönt att få vila det på kudden….
    Natti vännen och suss gott
    Pööössss o kraam♥

  4. Sjukhus… Inget kul… Vad glad hon måtte varit som har dig🙂 Hundar och morgon: Mina sprätter upp om solen lyser in… Blicken går på mig sedan på fönstret och mig igen. Regnar det kryper dom ihop🙂 Jag vaknar ofta då solens strålar tager sig in…

Kommentera

