Svittigt!

Igår var en svittig dag.
mer än att bara solen sken.
Jag var med barnbarnbarnen på Smartbay!
Jag hade lovat dom att få välja vad de ville ha!
fullrulle - Kopia orkester - Kopia
Det var full rulle hela tiden,jag funderade starkt på att
köpa trumma och gitarr till dom.
Men så tänkte jag på föräldrarna
Dom provade glasögon Viggo sa

glasögon - Kopia
Oh!Vad du blev smal gammelfarmor..
det var nästan så att jag höll på att köpa glasögonen.
Så bestämde dom sig
valet är gjort - Kopia (3)
Efteråt så blev det

Viggos glass - Kopia Ebbes glass - Kopia
Glass…….
Sen var jag slut!

 

Ha en bra början på en ny orörd vecka

24 thoughts on “Svittigt!

  1. Jag skulle absolut köpt något som låter och väsnas högt jag….haha.
    Trumma eller gitarr lät väl bra? Haha.

    Söta barn!

    Kramkram och trevlig ny vecka

  2. Vad roligt ni hade, men jag förstår att du var trött sen,energi kicken med glassen var nog välbehövd..**
    Jag skriver inte mycket på bloggen som du märkt eftersom det är hall renovering på gång och diverse annat.Därför ligger jag lågt med den, men jag kommer titta in hos dig och se vad du pysslar med och nattningen är viktig..**♥
    Kram på dig i sommarvärmen♥♥♥♥

  3. Du får ta en vilodag i dag istället. Men nu har du ett härligt minne att tänka tillbaks på då du sitter där i solen och njuter.
    Kramelikram

  4. Förstår att du tog slut efter den utflykten…phu
    så söta barnen är, jag köpte trummor till mitt barnbarn i julklapp ett år…hihi
    men pappa är trummis så han blev nog mest glad.
    Ha en fin dag,
    kram

  5. Nu har Bamse kissat godnatt och jag är också kissad och borstad, bara att slänga sig i bingen…
    Natti vännen o suss gott
    Pööössss❤️❤️❤️

Kommentera

