Vad ser du??

Hur många ben har elefanten?

images (1) hur många ben

Ha en bra dag alla!

20 thoughts on “Vad ser du??

  1. Vilken lurig bild 😉

    Min kommentar som försvann löd ungefär så här…ibland kan det vara bra att kunna plocka fram en karl ur garderoben, men vi kvinnor kan så det mesta fixar vi själva 🙂

    Det är svårt att göra ett sånt inlägg kort, när några vill veta hur det fungerar här.

    Ha en fin dag
    Kram

  2. Elefanten har en massa ben som vi inte ser. Det kallas skelett! hahahaha! Annars så ser jag fyra ben! Ögonen är inte alltid att lita på! Kram

  3. Just nu är jag så trött att jag ser hur många ben som helst,haha…men fyra är det nog om jag tittar noga…
    Natti vännen o suss gott
    Pööösss o kram♥♥

Kommentera

