Brev..

Det är inte varje dag man får brev.
Men…
Igår  fick jag ett
Brav
och  inuti var det
mespilas
tre Mespilas-kärnor och beskrivning
hur jag ska plantera och ta hand om dom.
Det var från Hebbe .

Ha en bra dag alla!

 

24 tankar om “Brev..

  1. Vad kul att du fick ett brev med några Mespilas-kärnor från Hebbe!
    Önskar dig lycka till med planteringen!
    Här lyser solen just nu! Härligt!
    Ha en trevlig dag!
    Kram!

  2. Det var ju rart gjort av Hebbe. Det är ju inte alltid man får såna presenter.

    Sv: Idag väntade vi att få regn. Men trots att jag hade paraply med, så kom det inte en endaste droppe.

    Kram/Gilla

  3. Vad kul att du har fått nya kärnor av Hebbe. Hoppas du lyckas med dom.
    Nu blir det sängen för mig…
    Natti natti o sov så gott
    Pööösss o kram 💕💕

    • Godmorgon!
      Ja Hebbe är snäll Han sprider ut
      sin ”avkomlingar” Runt hela Sveriges avlånga land.
      Ha en bra dag! och lycka till med avkomlingarna!
      Kram!

  4. Jag har också fått mespilakärnor av Farfar Hebbe. Det sa bli roligt att se, om de kan slå rot och växa fint.

    Kram/Gilla

Lämna en kommentar