Kranar!!

Det finns många olika kranar.
En har man mitt i ansiktet!
gamla kranar
Jag har bland annat gamla kranar i källaren.
Det är kranar som man stänger av vattnet med.
Jag kunde tyvärr  inte stänga dom.
Så jag fick ringa efter
bil
killar som kom och fixade
nya kranar
dit nya kranar.
Fick info om att försäkringsbolagen vill att man ska sätta
dit vattenfelsbrytare  för att få fullgott skydd om något händer.
Ett skydd som även slår av vattnet om diskmaskin
eller tvättmaskin skulle få en läcka.
En  vattenfelsbrytare skulle man vilja
ha till kranen mitt i ansiktet när man blir förkyld

 

Ha en bra dag alla!

 

26 thoughts on “Kranar!!

    • försäkringsbolagen vill att man har bra kranar och vattenfelsbrytare för att få ut full försäkring om något händer:
      Ha en bra dag! Kram!

  1. Haha….vad du hittar på….en kran till nosen kunde jag behövt för några veckor sen när jag var så förkyld.

    Jag har klarat att se en och annan liten fågel

    Kram

    • Godmorgon!
      Ja Ava och du hade behövt en noskran!
      Så bra att du har kunnat spana in en och annan fågel.
      Men det är säkert för att du har tränat🙂
      Här år det 20.1 och sol!
      Ha en bra dag!
      Morgonkram!

Kommentera

