Luftad.

Igår blev jag luftad..
Det var inte så farligt som det låter
Det var yngsta sonen som
tog ut mej på en tur.
Vi åkte till Lund!
Pågabiten skulle köpa nya finbyxor.
Det blev först
dressman
Dressman
Där provade han
kostym - Kopia
en snygg dyr kostym .men det blev bara ett
par byxor och två snygga slipsar .
sen blev det
Indisk mat 350
Indisk mat ..
Sonen tog
caffelatte - Kopia

caffelatte efter maten .
Jag sparade mej till
mac Flurry - Kopia
Mc flurry
Vi körde sen och besökte min vän Liss
som hade köpt ny bil.

Ha en bra dag alla!

23 thoughts on “Luftad.

  1. Killar, ja karlar över huvudtaget brukar inte vara så förtjusta i att shoppa kläder, så när dom väl kommer igång är det lika bra att handla på sig lite..**
    Jaså har ni fått kyligare väder nu, här har sommarvärmen kommit tillbaka igen. Fast det behövs regn.
    Kram vännen och ha en fin dag💞

    • Ola är glad för kläder men det är ekonomin som får bestämma. Kjell fick jag dra ut i affärerna .
      Jag får ta jacka på mej när jag ska ut idag!
      Kram!

    • Hela kostymen skulle kosta 2.500:- Så det fick bli byxorna .Kavajen vet han vilken storlek han ska ha.Men han fick prioritera .
      Nytt backdäck till MC gick först för att köra säkert!
      Kram!

  2. Ja självklart, men jag tänkte på de som var på intervjun. Jag var först ut och jag fick tjänsten så det gjorde ju något mot de andra, så jag var först🙂

    Ja det tycker jag låter bra att du skall kämpa för överleva pilen🙂

  3. Nu har jag sovit gott en stund, kanske dags att lägga sig på riktigt ..😊
    Gonatt vännen och sov gott
    Pöööös och kram 🐾

Kommentera

