Besök!

Igår fick jag besök av släkten
Ula &Karin
Det var Kjells syster Ulla och hennes dotter Karin som kom .
Ulla - Kopia
Ulla hade bakat god kaka som vi åt till kaffet!
Sen blev det
Lax - Kopia
varmrökt lax med stekt aubergineskivor hovmästarsås sallad och potatis.
Till efterrätt nyplockade jordgubbar med grädde.
Och naturligtvis en massa surr.
2 Ullor - Kopia
Här sitter min Ulla i knäet på Ulla.
Det blev en hel del roligheter när jag
kallade på min Ulla och Kjells syster Ulla  trodde att jag kallade på henne.

Ha en bra dag alla!

24 thoughts on “Besök!

    • Ulla Har jag inte satt namnet på.
      Men det är efter mina avelslinjer.
      Ullas pappa är från min linjer .
      Ullas pappa hete Zigge Zig Zak och han mamma hete Olga som var min avelstik
      Bra att du har provat!
      Ha en bra dag!
      Kram!

  1. Oki,kul med besök,då blev det ett fasligt sjå för båda Ullorna när namnet nämndes..
    Jag har strålande sol just nu,Frukost avklarad,,snart blir det nog plask i poolen..Haé Bra.

  2. Vad trivsamt med ett sånt besök, och gott att äta och gofika, inte dumt alls 🤗
    Tänk att dom heter Ulla båda två, vad lyckat…
    Kram vännen 💞

  3. Det påminner om att en granne på min gata har en hund som heter Bosse. Första gången som husse ropade på sin valp kunde jag inte låta bli att svara.
    Hoppas ni hade många trevliga minnen från Kjells friska liv som ni skrattade och mindes åt.
    Kram Bosse

    • Ja det var många trevliga minnen från när Kjell levde. Kjell var en man med mycket humor.
      Vår äldste son sa på begravningen Att.. Min far var en enkel man Men stor i sin enkelhet!
      Hunden Ulla hette så när jag köpte henne .Hon är från våra avelslinjer.
      Det blev en aning komiskt när jag ropade .. Ulla kom hit!!
      Kram!

  4. Så trevligt att få ett sånt besök. Det verkade ju vara gott det ni fick innanför bältet.
    Jag får besvara flera kommentarer på en gång. För jag har faktiskt legat på lasarettet sen förra måndagen med en hjärtinfarkt. Jag kom hem igen för någon timma sen igen. Då ansåg läkarna att jag var tillräckligt frisk igen. Fick nån ny medicin och ett par sprutor att spruta mig med.

    Kram/Gilla

  5. En stor rund måne tittade på mig när jag drog ner persiennen, godnatt sa jag till den, och godnatt och sov gott säger jag till dig.
    Pöööös o kram💞

Kommentera

