Dom kom….

Igår kom grabbarna .Jag trodde att nu skulle
sidan - Kopia
sidan bli asfalterad .
men nä nä
vändplatsen - Kopia
Det var vändplatsen som skulle fixas till.
Dom jobbade på bra ,det var inte hängbjörk i skyfflarna..
Denne gubbe körde som
trumlare - Kopia
om en galning!! Fort gick det….. men när jag fick veta att
nu skulle dom ha semester i 3 veckor så förstod jag
att det gällde att stå på plattan och få färdigt vändplatsen.
körkarlen - Kopia
Men dom har en rolig gubbe som kör tumlaren.
Så nu tar det 3 veckor tills vi får gatan helt fixad.
Och tyvärr inte av dessa grabbar.

Ha en bra dag alla!

 

 

20 thoughts on “Dom kom….

  1. Då får du vänta på ett nytt gäng goa gubbar som fixar till resten.
    Nu ska jag fixa mig i säng och se om det går att sova. Det är party längre bort på gatan och musiken dånar så man tror att åskan mullrar.😕
    Natti vännen och sov gott
    Pöööös o kram💞

Kommentera

