Ett fint minne!

Igår var det dax för allsång på Berggrenskan.
Som vanligt ledde
Gerd & åke - Kopia
Gerd och Åke sången
Gästartister var
sång - Kopia
Lena och Robban..
Lena har sjungit i Wisex
Robban sjunger som Tom Jones
Då kom  överraskningen……
Jag fick ta min stol och sätta mig
publik
framför publiken och dom sjöng för mej Crazy tryck på Crazy så sjunger Patsy Cline för dej!
De visste att jag tyckte om den sången.
WOW !!!!!!!som dom sjöng ,det var så att man fick ståpäls.
Lena och Robban
Tack snälla Lena och Robban för ett oförglömligt minne!
Jag sparar minnet i min hjärta!

Ha en bra dag alla!

 

20 thoughts on “Ett fint minne!

Kommentera

