Full söndag!!

Ja igår var det full söndag,inte så att jag var full.
Nä nä det var fullt upp med en massa saker.
Mina vänners barn och  ungdomar var här
Jag lär dom teckenspråk.
Efter det så körde vi till Fulltofta för att
grillning
grilla .
Föräldrarna till barnen och ungdomarna hade satt fyr på grillkolen.
Sen spelade vi olika spel
prickning
detta var för de mer stillsamma .
Motståndaren hade en likadan
bräda som man skulle få i sandsäckarna i.

brannboll-1

de som kunde var med och spelade  brännboll.
På kvällen åkte jag
gammeldans
Till gammeldanskursen Fullt ös i 1½ timme
Jag kan lova er jag somnade ovaggad!!

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

23 thoughts on “Full söndag!!

  1. Oj då fick du verkligen motion i alla former,
    ser väldigt trevligt ut och härligt väder🙂

    Ankorna har sitt eget vatten närmare så jag hoppas de inte hittar till hästarnas nu.

    Ha en fin dag,
    kram

  2. Det var en riktigt ösig dag med aktiviteter. Jag förstår att du somnade ovaggad. Det kan vara skönt att slippa ligga och räkna får..**
    Hoppas din måndag också blir bra
    Kram♥

    • För mej var det full rulle!
      Dagen började med de vanliga sakerna laga mat,ut med hundar.Sen från kl 13 2 timmars lektion .Ut i strövområdet och grilla Hem ut med hundar sen gammaldans i 2 timma.Du kanske fixar mer Men för mej räckte det! ha en bra kväll!

      • Det har inte varit så mycket med full rulle idag för mig. Visserligen var vi ute en liten runda och satt och åt glass på torget som vanligt. Sen har jag hållit på att kolla gamla släktpapper mest hela kvällen. Såg på släktporskningsprogrammet med Eva Röse, så jag blev inspirerad att titta i mina egna papper som jag har liggande. Det var mycket som jag hade glömt bort och tänkt skriva om. Nu är det snart dags att lägga sig och sova natt igen. Sov gott och ha det skönt.

        Kram/Gilla

Kommentera

