Tack!

Tack till Hebbe som lärde mej att redigera bilder i
picasa-logo-159  logo4-paint
Picasa 3 och Paint
Jag hade strul med
ladda-ned
Adobe Photoshop.
Men nu kan jag fixa bilder i alla tre någotsånär..
Tack Hebbe för att du ställde upp!
Besök gärna hans blogg.

Ha en bra dag alla!

33 tankar om “Tack!

  1. God förmiddag,nu är jag på plats i Uppsala,efter lite strul på E4:an,en trafikolycka med 3 bilar inblandade,ingen allvarligt skadad tror jag,satt i kö ca 25-30 min..
    Här regnar det just nu,,jag sitter med min nya dator och försöker komma överens med Window 10,,,går väl sådär..Haé Bra.

  2. Toppen att Hebbe hjälpte dig. Hoppas du blir nöjd med bildredigeringen.
    Idag har vi regn av o till och även blåsigt.
    Kramar💞

  3. Hebbe är snäll han – skönt att det har ordnat sig! Photoshop är så krångligt, jag använder bara automatfunktionerna där. Annars blir det paint 🙂

  4. Härligt! Jag har aldrig använt mig av Picasa. Det ska vara bra har jag hört! Bra med bloggvänner! Helt enkelt suveränt! Kram

  5. Det blåser så det knakar i väggarna, bäst att krypa ner i sängen och dra upp täcket över nästippen…
    Godnatt vännen och sov gott💤
    Pööösssss o kram💞

  6. Jag har också Adobe Photoshop i min dator, men har inte försökt att lära mig det. Jag fick programmet av mina barn. Men då hade jag en annan dator och jag har inte provat det alls i den nya.
    Så har jag även Picasa 3 men var jag hittar Paint vet jag inte. Man har plockat bort Picasa för mig, så jag kan inte se bilderna tidigare än 2015-07-09. Surt, för det använde jag mycket tidigare.

    Kram/Gilla

Lämna en kommentar