Tema Kärlek

talamod
Kar man kärlek så har man tålamod.

Ha en bra söndag alla!

 

23 thoughts on “Tema Kärlek

  1. Nja… Kan inte riktigt hålla med. Jag har mycket kärlek i mig, men väldigt dåligt tålamod ibland. Men det går över snabbt🙂

    Sen är det där med ”förlåt” det viktigaste ordet ibland.

    Ha en härlig söndag!
    Kram

  2. Mitt tålamod är obefintligt för det mesta, men jag har massa kärlek…så hur hänger det ihop?

    Hoppas du haft en fin söndag…

    Kram

  3. Jag har inte varit ute alls idag. Det blev TV i stället. Bert ville se filmen om Lisbet Salander i stället. Men när han ville se de andra två.så sa jag stopp.

    Kram/Gilla

  4. Mitt tålamod är väl inte det bästa alla gånger, men med kärleken är det desto bättre..👍😉
    Dags att hoppa ner i bingen
    Godnatt vännen ovh sov så gott
    Pöössss o kram💕💕

Kommentera

