Sök!

Jag brukar låta hundarna göra sök ute .
Men nu när det regnar så gör jag sök inne!
Jag la ut 30 små små ostbitar överallt .och sa Sök!!
Jag gjorde det extra svårt med en
ostbit på
ost
mattan .satte
lamm
Ett tungt lamm (dörrstopp)ovanpå .
Båda två töserna satte igång och leta.
Jag satte mej i fåtöljen framför lammet.
Båda två cirkulerade
bada-tva
runt lammet .
Till sist
ulla
knuffade Ulla omkull lammet och tog ostbiten.
De hade att göra 20 min sen var all osten borta.

Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Sök!

  1. Toppen att använda lite hjärngympa, det gillar hundar, gott med ost också. Jag hade gärna letat ost också,hehe….
    Kramar♥

Kommentera

