Bytesrätt!!

 

Bildresultat för skämt

Ha en bra dag alla!

26 thoughts on “Bytesrätt!!

  1. Numera har jag inte några bekymmer med vikten i alla fall och annars är det bra. Jag äter som en häst, men har inte gått upp så mycket, sen jag vägde som minst.

    Kram/Gilla

  2. Det vore helt perfekt och få lämna tillbaks alla kalorier från det gottiga. Dom behöver man ju inte..**
    Gråkallt idag också, bara 7 ynkliga plusgrader, men det blåser inte lika mycket som tur är..
    Kram vännen♥

  3. Tackar..Jag skrev ju några texter till nyårsfirandet vi hade i vårt Folkets Hus.Vi arrangerade nyårsfest från 1988 till 1992,så jag skrev en visa på samma melodi varje gång..Haé Bra.

  4. Jag har fusksovit i soffan som vanligt, men nu blir det ner i bingen direkt.
    Godnatt vännen och sov så gott
    Pössss o kram❤️✨

Kommentera

