Bra att veta!

bantning-7

Ha en bra lördag alla!

22 thoughts on “Bra att veta!

  1. Du har verkligen slagit huvudet på spiken. Kul förklaring varför man går upp i vikt. Visserligen gick jag ner i vikt efter min operation och det tog rätt lång tid innan jag gick upp igen. Nu har jag inte vägt mig på länge, så jag vet inte hur tjock jag har blivit. Men det kan inte vara så mycket ändå.

    Kram/Gilla

  2. Nej men såna inneboenden vill man då inte ha i garderoben😕
    Hoppas du haft en bra dag
    Natti vännen och sov gott
    Pöööösss o kram💞

Kommentera

