Kärlek .

Barn talar om kärlek.

Hur uppför sig kära personer?

”När en person blir kysst för första gången trillar han ner och reser sig inte på minst en timme.”
Wendy, 8 år

”Plötsligt får de filmfeber så de kan sitta i mörkret tillsammans.”
Sherm, 8 år

Åsikter om kärlek

”Jag är för kärlek så länge det inte händer när det är något bra på TV.”
Jill, 6 år

”Kärlek är löjligt… men jag kan tänka mig att pröva det någon gång.”
Floyd, 9 år

”Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden.”
Dave, 8 år

”Kärlek är det viktigaste som finns i världen, men baseboll är ganska kul också.”
Greg, 8 år

Barn är härliga!

Ha en bra dag alla!

22 thoughts on “Kärlek .

  1. Nej barn krånglar inte till det och kommer med ärliga svar.
    Ett par luckor hade vi i molntäcket förut men det gråa verkar snart ta över tyvärr.
    Ha det gott trots regnet..
    Kramar💞

    • Synd att barnasinnet försvinner🙂
      Ja ha det så gott i regnet.
      Mina flickor glor på regnet och sen på mej,
      precis som om jag skulle fixa till att få regnet att sluta.
      Jag har erbjudit dom var sitt paraply ,men de tackar nej !
      Kram!

Kommentera

