Lagat

Vet inte om ni kommer ihåg att jag berättade
att åskan slog ner i ringklockan för ett par månader sen.
Det kom bara en knall och den var så att man ställde sig i givakt i sängen.
Igår så kom en duktig man som heter Lars
lars
och fixade till ringklockan.
När han ändå var här så kollade han
Torktumlaren som behöver fixas till
så att man kan stänga den.
Han skulle se om han kunde hitta grejer som behövdes.
Lars är en sån där tusenkonstnär som kan det mesta!
Min far var också en sådan man ,kunde allt
och hittade på lösningar till det mesta!

Ha en bra dag alla!

32 thoughts on “Lagat

  1. Hundarna säger väl till när det kommer någon?
    Det är bra att ha en mångfixre i vänkretsen…

    Sjukgymnasten kan nog se var mitt knäonda kommer från, ska du operera om ditt trasiga knä?
    Ha en fin dag,
    Kram

    • Hundarna säger till när det kommer någon.
      Så egentligen är ringklockan onödig.
      Men det kan ju komma tider då jag inte har hund och att jag hör dåligt.
      Hoppas att sjukgymnasten kan hjälpa dej.
      Jag operera inte mitt knä igen Det går inte!
      Ha en bra dag!
      Kram!

Kommentera

