Bra fart!

Igår hade jag bra fart!
Först så tog jag ner tvätt till tvättrummet Satte på en maskin
Upp och började tvätta luckorna i köket .
Ner med spisfläkten in med filtret i diskmaskinen.
flakt
Här har den kommit ut från diskmaskinen.
Jag rengjorde hela spisen.
Sen vände jag madrasserna i sängen renbäddade .
Lagade mat .Var ute med töserna .Körde och handlade.
Hängde upp tvätten.
Fortsatte att fixa till i köket.
Så…… idag tar jag det lugnt med att först
gå på engelskakurs. fixa mat .
Och ikväll blir det Squaredans

Ha en bra dag alla!

26 thoughts on “Bra fart!

  1. Ursäkta men….skrev du inte att du skulle ta det lugnt idag? Du ger mig faktiskt lite dåligt samvete som sitter här och bloggar fast jag borde….Ja, ja. Ha nu en toppen dag. Kramelikram

  2. Jag gjorde exakt som du. Sov gott i den renbäddade sängen. Tvättade i går. Jag vaknade inte förrän kl 9, så jag är utsövd ordentligt.Så länge brukar jag inte sova. Nu är jag dessutom nyfärgad i håret. Så dagen började lovande.

    Kram/Gilla

  3. Du brukar säga att jag håller igång! Det känns alltid så befriande när det är städat och fint.

    Jag fyller 60 om en månad, och med 25 % sjukbidrag känns det inte som jag är så eftertraktad på arbetsmarknaden:)

    Kram

      • Haha….Jag gör ju mest saker ute och lämnar hemmet att förfalla;)

        Ja du…vad skulle jag dit upp å göra?
        Jag trivs när det är lite fart på jobbet och med alla kunderna, men ibland blir det lite för stressigt när jag mår dåligt….

        Kram

      • Nu ljuger du.du lämnar inte alls hemmet att förfalla.
        Ja vad skulle du upp på stegen att göra?
        Bra att vara efterklok.Nu vet jag av din erfarenhet att ska jag upp
        på stege så tar jag på mig fallskärm eller sele!
        Kram!

  4. Oj,oj,vilken energi. Precis dom sakerna borde jag också fixa till. Varje gång jag öppnar ugnsluckan suckar jag och tänker, nu måste jag ta tag i det….
    Kram vännen och ta inte ut dig helt♥

Kommentera

