Lund.

Igår gjorde jag Lund osäkert.
Körde till Nova ett köpcenter .
Många affärer att fönstershoppa i .
Hittade inget som intresserade mej.
När jag var hungrig var det mycket att välja på.
Jag valde
matstalle
stället som ni ser längst till höger
Curry Replublik

mat
Jag tog kyckling i curry med nannabröd
Sen gick jag till body shop

body-shop
Blev expedierad av denna tjej:
Vad jag köpte?

kram
Jag behövde någon kräm till kroppen i och med att
jag har vattengympa varje vecka och de har klor i vattnet
Köpte även schampo
Allt slutade som vanligt innan jag körde hem

mv-flurry
Med en MC Flurry med daim

18 thoughts on “Lund.

  1. Maten ser väldigt god ut, jag gillar när riset ligger bredvid så där så man kan välja själv om man vill ta det eller bara doppa bröd.

    Vi har haft en fin upplevelse här i Stockholm.

    Kram

  2. Body shop har mycket bra saker, och tjejen var riktigt söt ☺️
    En härlig dag i staden och så god mat också, inte dumt alls.
    Hoppas du får en bra dag idag också..
    Kramar💞🌸

    • Det var första gången jag handlade på Body shop.
      Men inte sista .Jag har duschat och smörjt in mej idag
      och det var kanonbra!
      Ha en bra lördag!
      Kram!

  3. Dags att få lite sömnpulver av John Blund, så hoppas vi på en god natts sömn…
    Natti vännen och suss gott
    Pöööös o kram💞

Kommentera

