Himma!

Ja nu är skåningen himma igen!
Jag har legat inlagd på Med 7 i Lund.
Jag blev väl omhändertagen och
inpackad
inpackad i alla fall nålen i armen.
Det var god lagad mat 2 gånger om dagen.
På kvällen kl: 16.30 blev det
sillmacka
en liten sillmacka .
Sen blev jag extra privilegierad på nattakröken (22.30)med
nattamad
Nattamad och en pratstund när de tog blodtrycket.
Nu är jag himma och överlåter min
sang
säng till någon som behöver den bättre än jag!
Tack mina pågar för att ni har tagit hand om töserna!
Dom har följt mej som ett snöre sen jag kom hem!

Ha en bra dag alla!

29 thoughts on “Himma!

  1. Oj…har inte tittat in hos dig på flera dagar , men hoppas du mår bra nu. Förstår du blivit väl omhändertagen och det är bra.

    en STOR KRAM

  2. Vilken fin service, i Lund vet de hur de ska ta hand om sina sjuklingar.
    Skönt att du mår bättre och att du fått komma hem…även om servicen är bra så är det ju inget ställe man vill vara på för länge
    Vi får fira med barnen till sommaren eller så
    kram

  3. Den där sillmackan kunde jag lätt ätit😉
    det gnälls mycket på sjukvården, men undrar om det inte är för gnällandets skull…jag har blivit bra omhändertagen alla gånger och det blev ju du också.
    kram

  4. Vi har nog inte sett av varandra på några dar. Så jag visste ju inte att du hade skadat dig. Skönt att du blev väl omhändertagen på sjukhuset. Jag har ju också erfarenhet av det, det senaste året. Jag blev väldigt väl omhändertagen också med god mat och mycket mera. Hoppas på god tillfriskning.

    Kram/Gilla

  5. Ja inget ä’går väl upp mot hemmets vrå ändå..Hoppas du slipper Lund länge nu..Här är det +3 grader,snön rinner bort,väldigt grådisigt..Haé Bra.

  6. Skönt att vara hemma igen, men visst känns det tryggt och bra att bli så väl omhändertagen av sjukvården. Hoppas du får må bra länge nu och du tar det väl lugnt nu ett tag…
    Kram vännen 💞💕

Kommentera

