Släppa taget!

Sanna ord!

lycklig
Ha en bra dag alla!

20 thoughts on “Släppa taget!

  1. Så enkelt på papperet *ler snett* men aningens svårare att verkligen genomföra. Jag tycker att jag släpper och släpper men nog fasen tar jag upp det igen. Nåja …

    • Har man släppt det som gör en ledsen så ta inte tag i det igen .OK Lätt att säga!
      Stå inte och titta på en stängd dörr Det finns många öppna dörrar bredvid.
      Kram!

  2. Tack för kommentaren hos mig du har säkert fått svaret på mailen redan men glömde ju svara på din fråga, ja det är en kelpie.

  3. Du menar väl inte att du blev ledsen av en ballong?

    Jag kan berätta en ballonghistoria. När jag var 2-3 år. Så låg jag inlagd på ett barnsjukhus för TBC i lungorna. Då var det inte så mycket som var roligt. Men en gång så fick vi besök av våra föräldrar. Jag och många fler fick en ballong, som satt i en tråd.och svävade ovanför sängen. När föräldrarna hade gått, så kom det in en sköterska, som stack hål på alla våra ballonger. Man fick inte ens besök mer en en gång. DET VAR INTE KUL ALLS.

    Kram/Gilla

  4. Oj, oj..här kommer ett godnatt från soffan. Tänk så skönt man kan sova där..
    Natti vännen och sov så gott
    Pöösssss o Kram💞

Kommentera

