Beröm!

Beröm är lika viktigt som luft
berom-1

Ha en bra dag alla!

 

22 thoughts on “Beröm!

  1. Det är så härligt att både ge och få beröm!
    Här var det lite blåsigt och -10 grader kallt i morse!
    Så jag går nog och lägger mig igen!
    Det ska tydligen bli ännu kallare till kvällen…..
    Ha en bra dag!
    Kram!

  2. Nu behöver det inte bli kallare än vad vi har idag,blev -9 innan det dagades..Jag ska köra hem lite senare idag,ska vara tillbaka på mändag igen..Haé Bra.

  3. Beröm är fint, och det behöver vi det är som näring som får oss att växa.
    Nu är det dags att krypa i säng efter en trevlig kväll med goda vänner.
    Jag viskar ett tyst godnatt och smyger ut igen..
    Pössssssss 💕💕💕

  4. Jag får faktiskt berömma mig själv idag. För jag lyckades att reda ut besvären jag hade med mitt lösenord till Facebook. Nån hade tydligen gått in på mina sidor och skrivit kommentarer med mitt lösenord. Eller i mitt namn. Så jag blev tvungen att skapa ett nytt och det var faktiskt rätt knepigt. För det var så ljusa bokstäver och så små. Så det var svårt att komma underfund med hur jag skulle göra. Men jag klarde av det till slut.

    Kram/Gilla

Kommentera

