Ordning och reda …….

När Gunilla var här så lämnade hon
material
lite av vårt material som vi har gjort till teckenspråk.
Vi hade en firma som gjorde språkmaterial.
Det fanns  inget bra material till teckenspråk därför startade vi firman.
Många lärare köpte vårt material.
Igår så startade jag med att titta på
rora
hyllan där det skulle in.Phu!!! Hur????
Ja ja ..det var bara till att ta tag i det och rensa ut .
ordning-o-reda
så här blev det.
Är själv nöjd med resultatet.
Det blev
skrap
3 fulla kassar med skräp .
Varför jag hade sparat på det vet jag inte.
Men det var skönt att få rensat ut .
Om jag orkar tar jag en hylla till idag och rensar ut.

Ha en bra dag alla!

22 thoughts on “Ordning och reda …….

  1. Vad härligt att få renas ut. Jag gjorde en räd hemma i Wales innan jul, men har fortfarande en del kvar att göra när jag kommer tillbaka.
    Intressant med ert teckenspråksmaterial!
    Ha en bra dag!

  2. Det känns befriande att rensa ut dessa bra-att-ha-grejer som man aldrig får någon användning av, det blev fin ordning i hyllan också.
    Kram

  3. Snyggt jobbat! Ibland är det bra att få rensa ut lite bland allt det man samlat på sig och som man inte visste om att man hade… 🙂

    Ha en fin onsdag!

  4. Ja samlar på oss gör vi nog alla., bra att ha saker..**,, men gud så skönt det är att göra som du. Ta tag i det och rensa bort en del. Mer plats till nytt och spara på..**..
    Kramar i snöovädret♥♥

  5. Vi är hopplösa med att spara på allt. Varje gång vi tar tag i det ser vi till att så mycket som möjligt försvinner från huset. Ingen ide att bara flytta om grejorna

  6. Dags att krypa under täcket och lyssna på vinden som blåser på ordentligt …
    Natti vännen och sov gott
    Pöööössss o kram💕💕

Kommentera

