Kärlek!

karlek-2
Ha en bra söndag!

30 thoughts on “Kärlek!

  1. Ava gör så där i perioder, jag har provat allt utom bedövningspilar…haha
    Hon är inte så Intresserad av mat så det går inte att locka med en hink, jag har jagat bort henne för att hon ska ”be om nåd” , jag har lämnat henne ensam ute upp i mörkret men inget fungerar…ibland står jag vid grinden och väntar med ryggen mot henne….det kan ta en halvtimme innan hon blir nyfiken och smyger sej fram och undrar vad jag gör.
    Ibland står jag och kelar med de andra hästarna och hon går runt, runt och försöker valla bort dem och till slut är hon så nära att jag kan hugga tag i manen och slänga gimskaftet över halsen…
    Har du fler tips så tar jag tacksamt emot de,
    Ava är lika envis som jag och utmanar mej ofta…som du kanske minns ? Haha
    Kram

    • Vad händer om du ger de andra hästarna godis tex små äpplebitar Om hon då kommer så ge henne Ta inte in några av hästarna .
      Gå in för att sen gå ut och göra samma sak!
      Du… har du kollat om det är åsneblod i henne:-)
      Du vet dom är ju envisa.
      Kram!

  2. Ibland kommer hon om jag biter i en morot och då måste jag ju ge henne en bit, men hon är så himla tiggig så vi ger aldrig hästarna godis i hagen förutom när vi släpper efter ridtur. Ava var så grymt bortskämd när jag köpte henne….försökte rota i fickorna och nafsade i kläderna, därför är det godisförbud. Just nu kom jag på att det just är där problemet ligger…..att de slät bort henne med godis när hon ska komma in!!!
    Åsna/tax….unik korsning…hihi
    Sov så gott

  3. Nu kallar John Blund på mig, och jag antar att du redan har dejtat honom.
    Natti vännen och sov så gott
    Pöööööös o kram💞

Kommentera

