Himma.

Nu är jag himma igen!
I fredags hämtade min kompis Gunilla och hennes man mig i Malmö.
Det blev
farjan
färjan över till Bornholm.
Hos Gunilla och Ole  finns
4-hundar-20170212_130002
4 hundar och 4 katter .Katterna lyckades  vi inte få  gruppbild på.
På lördagen så hjälptes vi åt
lordag
i köket med att göra
kyckling
kyckling gratäng
ett-glas-vin
den åts med sallad och vin ,jag kom på att ta kort först när jag hade
börjat äta.
Det blev
chesecake
cheesecake till efterrätt.
Jag hade fantastiska dagar hos Gunilla och Ole .
Fler bilder kommer.

Ha en bra början på en ny orörd vecka!

20 thoughts on “Himma.

  1. Vad trevligt och så söta vovvsingar. Förstår det inte gick att få en gruppbild på katterna, för dom är inte som hundar som har ägare. Katter har personal å gör som dom vill haha.

    Svar. Visst är det bra vi är olika.

    Ha en jättefin dag fina du och kram.

  2. Oki,Hundar är kamrater ‘till oss,så även katter,men när dom själva vill..Halvmulet här,men solen ska snart visa sig +0,3 just nu,mer på G..Haé Bra.

  3. Åh så gott ni åt och vilken trevlig samvaro. Jag förstår att du njöt för fullt.
    Söta små vovvar som ställer upp på bild, katter är svårt att samla ihop med godis som man kan göra med hundar 😉
    Ha det gott vännen
    Kram💞💕

  4. Åhh så finnas hundar, är det en långhårig tax till vänster? En av mina favoritraser.
    Du har haft en skön avkoppling med god mat och trevligt sällskap i helgen…
    Ha en fin dag,
    Kram

    • Ja det är en långhårig tax vid namn Oliver.Han låg hos mig sista natten jag var där.
      Jag njöt av varje sekund jag var där!Det var mycket skratt och avkoppling!
      Ha en bra dag!
      Kram!

  5. Jag blev faktiskt lite orolig, när du skrev att du inte skulle blogga på ett tag. Men nu fick jag ju reda på varför och att det inte var nåt att oroa sig för.

    Kram/Gilla

Kommentera

