Besök.

Igår fick vi besök av
vinter
vintern igen!

Ha en bra dag alla!

18 thoughts on “Besök.

  1. Vi lär inte kunna få nåt besök idag. För vi ska ta oss ner på stan och hämta mediciner till mig. Då ska jag utnyttja min nya rollator. Fick ju den igår. Får ta bussen ner till stan med den på släp.

    Kram/Gilla

  2. Inte kul med det besöket nu när man vill ha barmark och våren. Men det är bara att bita ihop och vänta. Solen har vi haft men lite kallblåsigt. Ha en fin kväll vännen
    Kramar♥

  3. Men nu får det väl räcka?!
    Visst är det fint med snön, men har den inte visar sej förr behöver den inte komma nu i slutet på februari heller….tycker jag!

    Ja nu blir det en veckas vila från ridningen innan jag sitter upp igen….
    Ha en fin kväll,
    Kram

  4. Tittar jag ut genom fönstret så ser jag att det snöar, lika bra att krypa ner under täcket…🙁
    Gonatt vännen o sov gott
    Pöösssss o kram💞

Kommentera

