Vår!

Nu slår vårblommorna ut för fullt.
vår
Man hinner inte med.

Ha en bra dag alla!

28 thoughts on “Vår!

  1. Även jag har fotat vackra vårblommor. Men jag kan ju inte sätta in dem i min kommentar.
    Jag kommer inte ihåg vad det är för sort du visar. Mina fanns i en gräsmatta utsatta i en rad, blåa gula så det såg så härligt ut.

    Kram/Gilla

  2. Det går alltid för fort tycker man med våren när den väl kommer. Lite varmare så bom är det utslaget. Ni ligger före oss förstås lyckostar..**
    Visst var det rätt som åkte ur Let`s dance igår, det tycker jag också.
    Kram vännen och ha en fin lördag♥

  3. Så fint 🙂
    Men är det inte vintergäck?
    Jag har krokusar än så länge, väntar på att favoriten, scilla ska komma också…:)

    Vilket beslut jag än tar så blir set noga genomtänkt,

    Kram

Kommentera

