Ett bra råd!

killar
Ha en bra dag alla!

23 thoughts on “Ett bra råd!

  1. Mors.Jag ser en stor ljus rundel som gör de lätta molnen vrålljusa däruppe,graderna har nu krupit upp till +3,5 så det finns hopp om en skaplig dag..Haé Bra.

  2. Haha! Det där var precis vad en äldre dam sa till mig för många år sen när jag sprang som en galning och precis missade tunnelbanan 😉

    Ha en härlig dag!

  3. Jag hör din röst tillsamman med Lottas, Sussies, Jennys..och fler ändå….att det ska vara så svårt att lära vissa saker.
    Jag red för en dressyrdomare och tränare, Bo Sääf för många år sen, han sa att det var lättare med en elev som var självlärd eftersom de inte hade så mycket inrotade ovanor…jag vet inte det ja…det där med händerna är en väl inrotad ovana jag lärt mej själv….jag har inte tränat så mycket innan jag flyttade hit och då var jag ju redan gammal och svår att lära sitta..haha

    kram

  4. Precis, ska man jaga killar ska dom vara i bra skick..** Idag behöver man allt springa för att hålla värmen i det kyliga regnvädret.
    Kram vännen o ha det gott♥

Kommentera

