Att flyga!

fantasi

Ha en bra dag alla!

15 thoughts on “Att flyga!

  1. Att flyga drake har aldrig varit min grej så det kanske hänger ihop, för egentligen har jag ganska kass fantasi också….
    Önskar dej en toppendag,
    kram

  2. Flyga drake är roligt och utan fantasi blir livet mindre roligt så tack o lov att jag har mycket fantasi och alltid har haft..**
    Kram vännen♥

    • Jag har också mycket fantasi.
      Idag har det varit kallt!
      Nu ska jag se resultatet av Let´s dance sen blir det möte med John blund!
      Kram o pööösss

  3. Sitter nu i solen på balkongen,har varit ute och åkt lite på förmiddagen+33,9 just nu,ganska varmt tycker jag..Ser att det kommer nya gäster,ser att dom pustar efter flygresan och busstransfern hit från Larnaca..Haé Bra.

  4. Jag missade dansen ikväll, men sängvalsen med John Blund ska jag ta nu…
    Natti vännen och sov gott
    Pööööös o kram🌸💞

Kommentera

