Bra !

 

20170623_190316 kalorier

Ha en bra helg!

19 thoughts on “Bra !

  1. Mors.Ja för att vara det första jag gjort så är jag helnöjd..Just nu står regnet som spön i backen,ingen kan vara ute i detta blötväder,får bli inneaktiviteter idag,,kanske ett nytt armband..Haé Bra.

  2. Jag kan inte sätta bärnstenshalsband på Leo då han är ute så mycket själv, han tar av sej sitt vanliga halsband ibland också…tyvärr.
    Jag kokade ihop den där brygden förr om åren, men han badar nästan varje dag och det regnar ju ofta så det var ett evigt sprayande, nu har han ett halsband som inte påverkar med giftiga ämnen.

    Jasså, du är en badkruka….;)
    ha en fin dag,
    kram

    • Bra att du har hittat något till Leo.
      Jag är ingen badkruka .Jag hade ingen baddräkt med mig.
      Klart att jag hade ju kunnat roa/skrämma de andra med att bada näck!!!!!
      Ha en bra dag! .
      Kram

Kommentera

